Bătălia pentru eficiența și dezvoltarea personală! Pașii cheie

 

boxblue  1. Separă Sarcinile În Ordinea Priorității Lor

Una din cheile eficacității lucrului este să separi sarcinile pe care le ai de realizat în ordinea priorității lor. Sortează-le în grupuri după următoarele criterii: FOARTE IMPORTANTE, DE IMPORTANȚĂ MEDIE și NU FOARTE IMPORTANTE. În caz de plictiseală verifică dacă nu ai de realizat o sarcină de mare prioritate.

 

 

notebookblue

2. Plan, Plan, Plan

Odată ce ai sarcinile sortate în ordinea priorității lor, poți începe planificarea. Planifică cu grijă toată săptămâna și asigură-te că în orarul tău se regăsesc cele mai importante sarcini. Creează în fiecare dimineață o listă imaginară cu lucrurile pe care vreai să le faci toată ziua.

 

 

alarm-clock

 3. Începe Devreme

Sunt atât de puține ore într-o zi, iar înțelepciunea generală nu poate schimba acest lucru. Păi, tu poți! Schimbă modul în care folosești aceste ore. Cu toate că 8-9 ore de somn sunt importante, obișnuiește-te să te scoli cu o oră mai devreme ca de obicei. În așa mod, lunar, poți obține aproximativ 30 de ore in plus pentru lucru.

 

 

monsterbblue 4. Mai Rău La Început

Dacă lista ta zilnică de sarcini conține și lucruri mai puțin plăcute, atunci fă-le primele! În așa fel, dacă termini lucrul ce nu-ți place, acesta nu te va mai urmări pe parcursul zilei. Vei observa că această metodă nu doar îți salvează timpul și dispoziția, dar și energia.

 

 

clepsblue 5. Controlează Timpul

Niciodată nu te teme sa-ți controlezi timpul. Dacă lucrezi acasă, anunță familia care sunt orele tale de lucru si lasa-i să le respecte, iar dacă lucrezi la birou, nu-ți fie frică să spui colegilor să nu te întrerupă în timpul lucrului. Nu lua asupra ta angajamente dacă nu dispui de timp pentru ele.

 

 

sunblue 6. Fii Pozitiv Și Fă Pauze

Gandurile pozitive te vor ajuta să-ți menții echilibrul. Este mult mai ușor să lucrezi atunci când ești fericit. Există studii științifice care arată corelația dintre fericire și lucrul eficient. Pauzele scurte in timpul unei zile încărcate sunt metode sigure pentru a te menține pozitiv, de asemenea te ajută să te concentrezi la lucru mai bine, iar activitatea fizică în timpul pauzelor face bine pentru minte și corp.